32IMG ehbo 2 1 4G195344

Indien je voortaan een evenement wilt organiseren, is veelal het aanvragen van een vergunning hiervoor bij het bevoegd gezag, verplicht.

Onderdeel voor het verlenen van een vergunning is vaak de inzet van EHBO’ers (afhankelijk van type evenement,risicoprofiel e.d.).

Tevens kan je als organisator van een evenement besluiten (vanuit maatschappelijk oogpunt) om EHBO’ers in te zetten.

EHBO Vereniging Venlo kan aan die eis / wens voldoen. Tegen een geringe vergoeding levert EHBO Vereniging Venlo uitstekend opgeleide EHBO’ers, die allen in het bezit zijn van een geldig EHBO diploma. Evenementen waar onze vereniging EHBO’ers voor levert zijn onder andere:

• Straat- en tentfeesten
  • Bedrijfsfeesten
  • Sportevenementen
  • Muziekevenementen
  • Carnavalsevenementen
  • Diverse braderieën en markten.

Indien je EHBO’ers voor je evenement nodig hebt, klik dan verder voor de tarieven, voorwaarden en aanvraagformulier.